zondag, november 19, 2006

Workshop bij Dolls

Gisteren ben ik samen met een vriendin naar Dolls in Almere geweest.
We hebben daar een miniboekje met allerlei stempelmogelijkheden gemaakt. De basis bestond uit grijsboard, witte vellen en 6 designpapier, Bohemia in dit geval.
We moesten een foto meenemen op een stickje, deze werd op canvas geprint met de inktjetprinter. Op de foto heb ik hem even op de voorkant, maar hij komt straks ergens anders.
Leuk om een keer je eigen ondergrondvellen te maken, d.m.v. clearstamps.
Helaas heb ik die zelf niet en......als ik heel eerlijk ben vind ik ze erg prijzig om er een aantal van aan te schaffen. Iets wat je wel echt nodig hebt in dit geval.







Ik heb wel een schattige stempel van Heidi Swapp gekocht met 6 kreten en verder.................alles voor de Rak van Femke! Yes, ik ben lekker geslaagd, al zeg ik het zelf.

4 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een leuk boekje!
Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Serai Meulen zei

Wat een leuk boekje!!! En die stempel is wel onwijs :)

R zei

Leuk geworden zeg!!!

En werkt de stempel een beetje? Op 2peas las ik allemaal mindere berichten erover...

Ben benieuwd naar je rak!

Anoniem zei

Heel erg leuk zeg Marga! Echt heel ,ooi resultaat!
En die stempel is geweldig he! Ik heb hem ook, alleen andere woorden!