zondag, december 17, 2006

een woord van 4 letters......


Ik kreeg van mijn mannetje een briefje met een woord van 4 letters:


RUST


Het is de afgelopen weken een beetje te gek geweest.

maar ja de aard van dit beestje wil alles perfect. Dus............

ga ik deze week even een tandje lager, zodat ik met de kerst kan genieten van een heerlijk weekje zon, zee en strand met mijn gezin.

Na de jaarwisseling plaats ik weer volop nieuws ( hoop ik.)


Vanaf deze plek wens ik iedereen Prettige feestdagen!

8 opmerkingen:

marlies zei

je hebt gelijk dat je even iets rustiger aan doet, in deze drukke tijd van het jaar ! En je moet straks natuurlijk ook van je vakantie genieten !!

R zei

Heel verstandig besluit Marga, maar ik weet zelf ook hoe moeilijk dat is!!!

Hele fijne feestdag, gelukkig nieuwjaar alvast en een super vakantie toegewenst!!!!

Anoniem zei

Wat een slim idee van je man ook! En knap dat je het zelf nu ook inziet!
Lekker even rustig aan doen en strakkies heerlijk genieten dan genieten wij in het nieuwe jaar weer volop van jou!!!

Rustig aan!!!

Serai Meulen zei

het is al zo'n drukke tijd, dus het is heel slim van je man in te grijpen ;). geniet van elkaar en in het nieuwe jaar weer fris van start

Tessa Tegendraads zei

je hebt gelijk: koop de viva van deze week en lees de column van sara kroos :-)

Tessa

Charlotte zei

Wat heb jij toch een verstandige man, Marga! :) Gelukkig is er iemand die ook een beetje op jou let... rustig aan en lekker genieten.
Kom je trouwens ook naar de opening van Simpel Scrappen? Ik ben er zaterdag! :) (is ook ontspanning, toch ;))

amanda zei

je bent getagged

Anoniem zei

heey marga, wat goed dat je even terugschakeld! is altijd heerlijk. Ik moest het ook eens doen. Deze week heb ik lekker vakantie dus dat komt goed. Jameer dat ik niet lekker heel de week niks kan doen ...
geniet van je rust meid!