zaterdag, januari 06, 2007

I'm tagged door Miranda

hihihihi leuk!!!

I have to:

1. Grab the book closest to you.
2. Open to page 123, go down to the fourth sentence.
3. Post the text of the following 3 sentences on your blog.
4. Name of the author and book.
5. Tag three people of your own.

Ik zit me hier rot te lachen achter de computer!!!
Het boek wat 10 cm bij mij vandaan ligt is:
Photobucket - Video and Image Hosting
Wieringen het geheime eiland gezien en gefotografeerd door Kenneth Stamp




blz.123 is een pagina grote foto met als titel: Fauna op Wieringen. Het is een fotoboek zonder tekst.....vandaar slecht 1 zin.


( Scrapbookmagazine lezers kunnen dus bijna wel raden, waar ik momenteel mee bezig ben......)

I'm tagging: Rianne, Regina, en Miranda f.

3 opmerkingen:

R zei

Hihi leuke tag Marga!!!

Ik zal het zsm ook even doen :)

Groetjes!!!

Serai Meulen zei

Idd een hele leuke tag!!!

Anoniem zei

Zeker een leuke tag zeg!!!
Bedankt! Ik ga het ook snel even doen!