maandag, september 17, 2007

Hè,hè..........

Ik begin weer een beetje op te krabbelen.....wat een ellende als je rug je in de steek laat.
16 jaar geleden heb ik een hernia gehad, dus de paniek sloeg alweer een beetje toe.
Maar...het lijkt erop dat we weer omhoog krabbelen.
Helemaal met de vooruitzichten van de komende weken:
Volgend weekend heb ik een lang weekend vrij en ga ik van vrijdag tot zondag naar Nijmegen met 6 vriendinnen.Lekker naar Sanodrome en banjeren in Nijmegen.

13 oktober haal ik een vriendin van Schiphol, die momenteel in Amerika zit......en tjonge wat hebben we daar een lading leuke spullen besteld.
14 oktober ga ik naar Scrapland voor een meet met de meiden van Scrappersanonimous
en..................maandag vertrekken we voor een midweekje Landgoed het Loo in Oldebroek...............hoe bedoel je lekker vooruitzicht

6 opmerkingen:

Miranda zei

He vervelend joh je rug.. Gelukkig gaat het iets beter! Wat een super leuk programma heb jij zeg!!! Laad de batterijen van je fototoestel maar goed op! ;)
Wel rustig aan he met jezelf!

Je@net zei

Oooh, wat een heerlijke uitstapjes in het vooruitzicht!! Lekker van genieten hoor!!
En voorzichtig aan met je rug!!

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooh je gaat gave dingen doen lees ik! heel veel plezier alvast! enne fijn dat je rug weer wat beter voelt! groetjes marije.

Ingrid zei

Fijn om te horen dat het wat beter met je gaat. Altijd ellendig als je rug je in de steek laat.

En je hebt zeker hele leuke dingen in het vooruitzicht. Dat wordt dus genieten!

*~SCRAP-GEK~* zei

you're tagged girl! kijk maar op mijn blog! groetjes marije.

R zei

Ik ben benieuwd naar die lading vanuit Amerika! ;)

Maar wel rustig aan blijven doen he! Gelukkig heb je leuke vooruitzichten!!!

Fijne week,
Rianne