zaterdag, april 19, 2008

Ik heb er zin in!!!!!!

na een paar weken keihard werken, zit de Fancyfair erop!
Het was top en de kraam was nagenoeg leeg, super.
Op naar het volgende evenement en wel:

De workshop van Michelle van Etten bij Paper and Pictures!!!!!!

Zij bestaan 4 jaar en ook Michelle is echt jarig, dus..................

tijd voor een kaartje natuurlijk. Ik heb het deze keer op een echt hollandse manier gemaakt. Nu hopen dat ze het leuk vindt.
En morgen hoop ik een verslag te schrijven hoe het was.
Bedankt voor het lezen en een hele prettige zondag!!!!!

9 opmerkingen:

Jolanda zei

Ziet er leuk uit Marja

Jolanda zei

Marga bedoel ik! Ik was ff iets te snel

R zei

Leuke kaart! Wat vond ze ervan en wat vond je van de workshop???

Rieni zei

fijn dat de fancy fair zo'n succes was, en ik vind het een erg leuk kaartje!!!!!

*~SCRAP-GEK~* zei

gaaf kaartje joh! en het was echt een super middag (al was ik ziek dan) had het toch niet willen missen!!! en fijn dat de fancy fair zo goed verlopen is! groetjes marije.

Je@net zei

Wat een gaaf kaartje Marga!!!
Was super om je vandaag weer ff te zien!! Alleen waren we te druk om te kletsen ;-)
Zie je 10 mei weer bij P&P en dan misschien iets meer tijd om te kwekken!! LOL

~Nancy~ zei

Wat leuk zeg! Weet zeker dat Michelle hartstikke blij was met dit mooie kaartje!

Miranda zei

He wat een super leuk kaartje!!!
Wat vond ze ervan, en hoe was de workshop?

Tessa Tegendraads zei

oooh wat een heerlijk hollande kaart, super!!

Tessa