zondag, mei 18, 2008

En de winnaars zijn......................

Rianne en Diana!!!!
Ik had 17 berichtjes en heb Ron 2 getallen laten noemen...............9 en 13.
Nou dan is het makkelijk om te zien wie er gewonnen hebben.
Rianne ik ga er vanuit dat je een scrappakketje wilt, aat het mij even weten als het anders is. En voor Diana een kaartenpakketje............
Ik heb jullie adres, dus komen ze er zo spoedig mogelijk aan.

Veel plezier ermee!
En iedereen bedankt voor de reacties en natuurlijk het trouw lezen van mijn blog!!!

Nu is het de hoogste tijd weer nieuwe kaartjes te gaan maken...........mijn hoofd zit vol, dus lukt het vast.
31 mei is de volgende deadline voor cards-only, dus ga ik snel aan de slag! Tot gauw!!!!

5 opmerkingen:

Moon Hulsman zei

31 mei is al weer snel he hi hi
Liefs Moon

Miranda zei

He wat goed zeg: gefeliciteerd Rianne en Diana!
Ben benieuwd naar je kaartjes Marga!!!

Anoniem zei

Proficiat Rianne en Diana! En Marga succes met de deadline, ik ben weer heel benieuwd!

Groetjes Astrid

*~SCRAP-GEK~* zei

GEFELICITEERD MEIDEN!!! enne..scrapse Marga!!! ik heb mijn kaarten gelukkig al ingeleverd! hihihi! nu nog even een paar kaarten maken voor de cardkit! ;-) groetjes marije.

R zei

Jippie!!! Wat leuk :D!!! Ik win *nooit* wat haha! Ben heel erg benieuwd, bedankt Marga!