dinsdag, juni 10, 2008

Kaartje ontvangen en gestuurd.

Jippie!! Vandaag kreeg ik een kaartje uit de USA.
De grootste swap van Karin zorgde daarvoor. Helaas is mijn kaart uit Nederland nog niet gearriveerd, hoop wel dat hij komt............

Today the postman brought a beautiful card,straight from the USA, thanks Debbie!!!!
It's a beautiful card, she used the cuttlebug and a Stampin'up image. Colored with glimmermist, woohhhhh.
Zelf moest ik een kaartje maken voor iemand in Puorto Rico. Die is inmiddels gearriveerd daar, dus mag ik hem laten zien.
Een dubbele kaart met een wens erin, samengeknoopt met een lint:



I had to send a card to Puorto Rico, which is arrived allready.She really loves it.

1 opmerking:

Monique zei

Oooch wat een schattige kaartjes heb je gemaakt. Ik heb toevallig van de week ook met dit papier en stempels een kaartje gemaakt, maar deze zijn wel heel leuk geworden. Misschien dat ik ze van je lift als je het goed vindt tenminste.