vrijdag, augustus 22, 2008

Lief kaartje...............sweet card.


Van Carla kreeg ik een cardkitje met een magnolia stempeltje.
Ik heb er voor gekozen hem een beetje zoet te houden. Paste wel bij het papier en het stempeltje.
Verder ga ik zo mijn spulletjes bij elkaar pakken. Na het eten gaan we richting Doorn, waar morgen het "Cards of the Castle" event is en ik helpen mag. Truike heeft een hotelletje voor ons geboekt , zodat we morgen fris aan de slag kunnen. Zo lief!!!!!

Thanks to Carla, I could make this lovely magnolia card. Wonderful sweet colors.
Tonight I'm off to Doorn. There's a Dutch cardmaking event tomorrow and I'm gonna help . We've got a night sleep in a beautiful hotel. So Nice!!!!!!

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lief kaartje Marga!!
Zie je morgen!!

*~SCRAP-GEK~* zei

lief kaartje hoor! en wat gaaf dat Trui een hotel voor jullie geboekt heeft! ik zie je morgen! :-) groetjes marije.

Rieni zei

een heel lief kaartje, en heel veel plezier dit weekend!!!

Anoniem zei

Absolutely beautiful Marga!!! Love what you did with the kit! Gorgeous!! :)

T... zei

Marga, what a cute card.....you did wonders with Carla's kit...