zaterdag, december 27, 2008

Winterwonderland

Lekker gestoeid.........om een nieuwe banner te maken. Ik vind de blogs met al die bewegende beeldjes ook prachtig, maar ze laden zo traag.
Ik hou het hier dus nog maar even bij.

Morgen lekker alle spullen op de foto zetten en maandagmiddag naar Doorn brengen!!!
Jippie, ik heb er zin in. De nieuwe Cards-only is uit................ben heel benieuwd!!
Doordat ik de envelop op de post gooide, haalde ik de deadline net niet, dus ben bang dat mijn kaartjes er niet bij zijn. Maar niet getreurd, volgende keer beter.

I made a new banner for my blog, it's winter now and cold outside.
Tomorrow I do some scrapping and Monday I go shopping, yeeeeeeeeah!!

Have a great time!

7 opmerkingen:

Creations by Jolan zei

Ohhhhh gezellig maandag dan ben ik er ook. Ben zeer benieuwd wat je bij je hebt Marga. Enne er staat wel wat ik van je werk hoor! Khoorde dat het zeer druk was vandaag. Ik had heerlijk vrij en begreep dat ze het niet leuk vonden. Geen tijd voor koffie en lunch.... (lol) Kgeloof dat ik maar vaker weg blijf op zaterdag....

Je@net zei

Heb toch wat leuks van je voorbij zien komen hoor Marga!!
Veel plezier in Doorn morgen ;-)

R zei

Toffe banner Marga!!! Al het goeds toegewenst voor jou en je familie in 2009!!!

Lea zei

Was weer gezellig vandaag in doorn.
Fijne jaarwisseling en tot in 2009!
groetjes Lea

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Marga, ik heb inderdaad ook leuke dingen van je voorbij zien komen in de nieuwe CO! en heb je leuke dingen gekocht gisteren bij P&P? vast wel toch...hihihihi!

ik wil je een hele fijne jaarwisseling wensen en al het goeds voor 2009!

groetjes marije.

*~SCRAP-GEK~* zei

ps. je banner is natuurlijk helemaal top!!!

Miranda zei

Oh spannend Marga!! Ben benieuwd!!
Je blog is leuk zo!!!

En hoe was het gister? Nog kunnen slagen?? ( stomme vraag...? )