woensdag, februari 18, 2009

Joehoe...................!!

Jeetje dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel!!
Dank je wel meiden!!!
Heb Ron net gevraagd een nummer tussen de 1 en 7 te noemen...........
Hij riep.................5!!!!!!!!

Dus Ella en Marjan.......mail even jullie adres!! Komt het pakketje eraan!!!



Gaaf boekje, he!!!!! Heb ik vanmiddag meegenomen uit Doorn!!!!! Woooh, de hele serie van Kaiser Craft lag op tafel.........smullen.
Verder heb ik de ideetjes van het Magnolia Event gezien en gehoord! Gaafffffffffffffff!!!! Mocht je nog zin hebben, er zijn nog een paar plekjes!
Verder hebben we even mogen spieken bij het nieuwe pand, jeetje wat een ruimte. Ik kan bijna niet wachten.

Prettige avond allemaal.

4 opmerkingen:

Paulien van den Bosch zei

Heee Marga,

Ja idd een gaaf boekje, ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ik kan me voorstellen, dat jullie niet kunnen wachten om het nieuwe pand te betrekken.....
Wel een helehoop werk wat er verzet moet worden. Ik kom snel een keertje kijken hoor!!!!!

Hanneke van der Linde zei

Super gaaf al die spulletjes van Kaiser he?! Oh oh..... :o)

Leuk om je ontmoet te hebben gisteren!!

scrappingtwins zei

Hoi Marga

Wat een bofkonten zijn wij. ik vind het heel leuk dat wij die rak gewonnen hebben.

ons adres Ella en Marjan Schippers
uitveld 18
3945 et Cothen

Heel hartelijk bedankt
en groetjes tot de volgende keer bij p&p of op je blog.

Miranda zei

Hey!! Jij gaat goed met je lezers!!!
En wat een super boekje!! Leuk dat je al een kijkje hebt mogen nemen in het nieuwe pand!!!
Fijn weekend!