vrijdag, december 04, 2009

SBM

Hebben jullie het nieuwe Scrapbookmagazine alweer gezien??
Er staan weer mooie spullen in. Ben best een beetje trots op mijn aftelkastje, hihihi.
Dat is zo leuk om te maken. Zou ook prima om te bouwen zijn tot een "Kraamkastje" met een paar kleine cadeautjes en een kraamboekje ofzo.

Hier even wat materiaal uit de vorige editie:


Ik ben gek van het October Afternoon papier. Hier heb ik wat kaartjes en cadeauzakjes meegemaakt.


Fijn weekend allemaal. Ik ga uitrusten van deze drukke week!!
Energie happen voor de laatste 14 dagen voor de kerst.

3 opmerkingen:

Judith zei

Ja,je kastje was ook helemaal super! Maar dat koffieboekje zeg maar vind ik ook te gek!

Liefs Judith

Miranda zei

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe SBM, heb hem nog niet gevonden.....Aftelkastje klinkt eruug leuk!
Je andere creaties vind ik helemaal super!!!
Fijn weekend!

Heidie zei

Je projecten in het SBM zijn weer super. Het was weer super gezellig met het magnolia event, niet veel papieren zakdoekjes nodig gehad. En nog bedankt voor je hulp.En heb je de schaar al gevonden? Laat het me even weten anders ga ik voor je op zoek.

liefs Heidie