zaterdag, oktober 16, 2010

Best trots!!!!

Kijk eens!!!



Het hele team van Paper and Pictures!!!!!!!!!!!!!!
a.s. donderdagavond om 20.00 uur gaat de spiksplinternieuwe website de lucht in!!
Alles onder een dak, compleet met een supergave webwinkel!!
Neem gerust een kijkje. 21, 22, 23 en ook 24 oktober ben je ook van harte welkom in de winkel. Vol leuke aanbiedingen en verrassingen!!!
Ik weet in ieder geval hoe ik volgende week mijn herfstvakantie van start ga.

Voor iedereen die nu al vakantie heeft:

Geniet ervan!!!!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

waaauuww

ik ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes

tine

Heidie zei

Mooie foto. En helaas heb ik geen herfstvakantie. Wens je heel veel plezier bij P&P.

liefs Heidie

Miranda zei

Leuke foto!!!!!

Ik ben reuze benieuwd!!!!
Spannend!