maandag, juni 13, 2011

Cardpatterns 119

Zo, het weer schaamt zich niet vandaag, dus ik ook niet.
Nadat ik vorige week heerlijk gecropt had met de meiden bij Barbara thuis, kon ik maar niet beginnen.
De hogste tijd dus om mezelf een schop onder mijn gat te geven en iets te gaan doen.
Eerst maar weer een kaartje om warm te lopen en uiteindelijk lekker even de sketch van Cardpatterns gemaakt dus.



















Dit is deze keer mijn uitwerking. Ik heb eindelijk mijn Jillibeansoup paperpad gebruikt.




















Hier alvast de eerste zes pagina's van het restauratieboek over de Chevy. Na intensief speurwerk op het internet vond ik uiteindelijk nog heel veel Bo BUnny Mama Razzi papiertjes........................die waren in mijn ogen helemaal perfect voor bij de foto's., maar ja, waar vind je een wat oudere lijn ;)












Dit was de auto in oude staat:
















En dit een sneak van de nieuwe:















Ik kon geen passender papiertje bedenken. Nu verder en foto's bestellen.

Fijne dag allemaal.

9 opmerkingen:

Brendaxx zei

Wat een mooi kaartje!! En die auto is helemaal geweldig!! Is die van jullie? Wij hebben (na 15 jaar) de Chevrolet (1965) eindelijk weer rijdende! Echt genieten zo'n oude auto :)
Groetjes,Brenda

scrappingtwins zei

een schattig kaartje is het geworden en wat goed dat je toch nog van het papier heb kunnen vinden. Succes met het verbouwen van de chevy en het maken van het boek

groetjes de twins

scrappingtwins zei

een schattig kaartje is het geworden en wat goed dat je toch nog van het papier heb kunnen vinden. Succes met het verbouwen van de chevy en het maken van het boek

groetjes de twins

scrappingtwins zei

een schattig kaartje is het geworden en wat goed dat je toch nog van het papier heb kunnen vinden. Succes met het verbouwen van de chevy en het maken van het boek

groetjes de twins

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. En dat papier past inderdaad perfect bij de foto's van de chevy. Ben benieuwd wat voor moois je er mee gaat maken.

liefs heidie

Miranda zei

Kaartje is super!!! Lief met die roosjes!
En wat gaaf de pagina's al van je album! Papier past het idd perfect bij!!!
Ik ben zo benieuwd, volgens mij wordt het een geweldig album!!! ( kan ook niet anders want de auto is al super! )
xx

Vanessa zei

Such a sweet card! Thanks for joining us at Card Patterns!

loes de groot zei

ik ook niet past inderdaad super bij de auto ben heel benieuwd wat voor moois het weer gaat worden!
enne je kaartje is een schatje : )

Barbar@ zei

En in het echt zijn die pagina's veeeeeeel mooier!!