woensdag, oktober 28, 2009

Scrapcards 3 "Cards and gifts"


Scrapcards 3 'Cards & Gifts'
Op 21 november is het zover dan verschijnt ons nieuwe boek
Scrapcards 3 'Cards & Gifts'.
Een boek wat je niet missen wil!

Scrapcards 3 'Cards & Gifts heeft 104 pagina's binnenwerk en het formaat is ca. 20x20cm.
Het boek is gebonden met een wire-o en voorzien van een prachtige kaft.
Het staat boordevol ideeen voor het maken van kaarten en nieuw in dit boekje zijn allerlei leuke kleine cadeau ideeetjes.

Vanaf 21 november is het boek te koop bij Paper&Pictures in de winkel.
Natuurlijk kun je het boek ook alvast online bestellen. Boeken die worden besteld vóór 19 november, gaan op 20 november op de post en worden dan, mits de TPG zijn werk goed uitvoert, op 21 november bij je thuis geleverd.
De prijs van het boek is €18,95, verzend/handlingskosten €3,50: totaal €22.45

Wil je het boek gewoon gezellig komen kopen in de winkel?
We hebben er voldoende, dus dan hoef je niet van te voren te bestellen!


BESTEL NU via de webwinkel van Paper & Pictures


Het weekend van 21 en 22 november staat helemaal in het teken van het nieuwe boek. Natuurlijk hebben we dat weekend gezellig koopzondag.
Tevens is er een leuke gift workshop voor €7,50.
Deze kun je boeken via de website.

Oh, als ik de voorkant alleen al zie, kan ik bijna niet wachten!!!!
Vind het wederom en eer dat ik ook weer heb mogen meewerken aan het boek.
Een supergaaf cadeau voor de feestdagen, toch????

3 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Gave cover he? Ik ben zo vreselijk benieuwd naar het boek!! :-))

xoxo

Heidie zei

Dat ziet er erg gaaf uit. Helaas ben ik dat weekend niet bij P&P (kan moeilijk daar mijn verjaardag gaan vieren). Maar ben er zaterdags wel met het magnolia event. Misschien zie ik je dan daar. En heb het boek al wel besteld via Jeanet. Zet je er wel een handtekening voor me in.

groetjes Heidie

Anoniem zei

Ja leuk weer!!!!
Ben erg benieuwd!!!
Leuk kado voor de kerst:)


Gr Jose