vrijdag, juli 29, 2011

Even een layout tussendoor..........

Ik ben druk bezig  met de supervetcoolgave papiertjes, Bo Bunny Sweet Tooth, Echo Park Happy Days, Graphic 45 the Magic of Oz en een schitterend kerstpapierpakket van Teresa Collins die ik zaterdag weer van Truike gekregen heb.  Het begint allemaal al lekker vorm te krijgen. Nee..............helaas geen foto's, het is tenslotte voor het SBM van oktober.  Toch ben ik even een zijstapje gaan maken.
Op de site van Let's scrap stond een schitterende challange waarbij je gebruik moest maken van een van hun sketchen en ook van Fancy Pants papier. Gelukkig had ik in mijn voorraad nog iets liggen.
Ik heb gebruik gemaakt van Happy Together een schitterende zachte lijn papier. Gelukkig had ik net mooie foto's van de vakantiegangers gehad, dus dat kwam mooi uit.

3 opmerkingen:

scrappingtwins zei

wat een leuke lo, super.

je bent ook al druk met je papiertjes. wij gaan morgen weer lekker aan de scrap met de bo bunny etcetera. kan niet wachten om te beginnen.

liefs de twins

Brendaxx zei

Prachtig lootje, geweldig papier en een heel mooie foto!

Miranda zei

Echt een super mooie lo!!! Leuke foto ook!

Ik ben benieuwd naar de rest, succes!!!