zondag, juli 31, 2011

Wat is vakantie toch fijn!!!

Vandaag weer een paar dingen afgemaakt en daarna lekker een challenge van de Let's Scrap gemaakt.
De uitdaging was je eigen hobby te scrappen en daarbij gebruik te maken van een van je technieken die je regelmatig gebruikt.
Nu vind ik het superleuk om paper piecings te maken, dus was de keuze snel gemaakt.
Met het prachtige papier van Bo BUnny, Barefoot, was deze layout snel bedacht.
Misschien dat ik er nog iets bij maak, maar voor nu vind ik het even mooi geweest.

5 opmerkingen:

scrappingtwins zei

het is een leuke lo geworden.

xxx de twins

Rieni zei

wat een mooi lootje is dit geworden!!!

Judith zei

oww wat een mooie Marga, en inderdaad, heerlijk om in de vakantie de tijd te hebben. Ik geniet er ook van!

Heidie zei

wat een mooie lo heb je gemaakt.

liefs Heidie

Miranda zei

Ik vind het een super mooie lo!!!! leuk gedaan!