zondag, juli 20, 2008

Distress inkt


De eerste keer inkleuren met distress inkt en een waterpen.
Helaas heb ik nog maar 3 kleurtjes, dus wordt het hoogste tijd om er nog een paar aan te schaffen.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar voor de eerste keer................

First time coloring with distress ink and a waterbrush. I only have 3 colors now.........so time for more.
I'll gonna try a lot more this week, but first time try.........

Ik heb 2 stempeltjes gebruikt van Sugar Nellie, Halloween is tenslotte een tic van mij. Nu snel verder met de volgende 2.

I used to new Halloween stamps of Sugar Nellie...........I really love Halloween.
Now it's time to try the other ones....still 2 to go. See you.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zozo ik zie je komt op gang.
Lekker he, dat het af en toe droog is.
Ik vind de geld/kaart houder heel erg leuk.
De rest is natuurlijk ook weer geweldig.
Groetjes Marja

Jolanda zei

Leuk kaartje Marja. Het lijkt me ook niet gemakkelijk dat inkleuren met inkt als je potloden gewend bent. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen hè?

Miranda zei

Oh wat leuk zeg met distress! Dat zal idd wel even wennen zijn! Maar ze zijn erg leuk! Lieve stempeltjes zeg!!!