vrijdag, juli 11, 2008

Help!!!!


( kaartje uit Cards-Only 1)
Ik ben hard aan het werk om voor de deadline van Cards-Only 3 nieuwe spulletjes te maken.
Nu ik dat in mijn vakantie doe, bruist mijn hoofd zo.................:)
Er komt geen einde aan de ideetjes. Hoe doen jullie dat? Schrijf je ze ergens op? Laat je ze overwaaien?? Heeft iemand tips?

I'm working on some projects for the Dutch Magazine Cards-Only. Now my head is filled with so many ideas....................I cann't make them all....:(
I'm looking for a tip to keep them in mind..............or do you forget the things you like to make and start again when you love to make something??

4 opmerkingen:

Anoniem zei

These baby cards are absolutely *precious*!!! So you don't "lose" your ideas.. carry around a small sketchbook/pencil with you, and have one handy near your computer too!! :) It works!

*~SCRAP-GEK~* zei

tja...hier hetzelfde probleem...en dat zonder vakantie...hihihi! druk met werken en dan ook nog deadlines!!! pppfff! maar in de avond uurtjes komt al mijn creativiteit eruit! LOL! ik ben al aardig opgang...hihihi! en kom je woensdag de 23ste ook scrappen bij Trui? zou wel gezellie zijn...wij komen tegen de middag! mischien zie ik je dan wel! kom ik ook meteen de kaartjes inleveren, want die zaterdag krijg ik vakantie en ga ik lekker twee weekjes weg! YES! heerlijk! en marga...ideetjes gewoon opschrijven enventueel een sketchje voor jezelf maken en dan komt het vast helemaal goed! ben benieuwd naar je creaties!!! :-) groetjes marije.

Anoniem zei

meidwat maar je toch mooie kaarten ik pik ze er ook elke keer zo uit in de Cards Only!

en ideeen altijd op schrijven schetsen en zoveel en zo duidelijk mogelijk!

Stampidoe@gmail.com zei

cards only 2 was weer super, ik laat de ideetjes meestal overwaaien anders kom zelfs ikke tijd te kort, terwijl ik niet eens werk, soms maak ik er wel een sketch van die ik soms ooit weer gebruik maar vaak toch niet omdat er dan weer andere leukere dingen zijn om te maken